کیف به اندام مربوطه ؟!

کیف به اندام مربوطه ؟!باور کنید یا نه ،اگر کیفی که انتخاب می کنید با قد ، وزن و تیپ اندام شما مناسب نباشد،مهم نیست چقدر زیبا هستید ، ظاهر شما در آن حالت متوسط خواهد بود.

بنابراین ؛ در مورد کیف مناسب با اندام خود ، باید توجه داشته باشید،که آیا کیفی که دوست دارید متناسب با اندام شماست یا خیر ؟!به طور مثال خانمی با قد یک و نیم متر حمل کیفی بزرگ برایش امری نابخشودنی است.در اینجا ۷ نکته برای انتخاب کیف مناسب تیپ بدنی شما آورده ایم تا بتوانید انتخابی درست تر داشته باشید :

۱.انتخاب کیف مناسب بدن های گلابی :

اگر مرکز ثقل بدن شما پایین تر است ، نباید از کیف هایی که توجه را به سمت پایین می برد استفاده کنید ، در عوض از کیف های دوشی با بند کوتاه تر استفاده کنید. یعنی کیف های خود را در مرکز کمر خود نگه دارید.

۲.انتخاب کیف برای خانم های کوچک :

کیف های کوچک یا متوسط با بند کوتاه یا متوسط برای دست یابی به تناسب ایده آل هستند.کیف های با بند بلند توجه را به سمت پایین تنه جلب و شما را کوتاه تر نشان می دهند .پیشنهاد ما به شما کیف های مینی و ظریف و یا کراس بادی می باشد‌‌ .

۳.مدل کیف خانم های سایز بزرگ :

خانم های سایز بزرگ نباید از کیف های کوچک استفاده کنند.هرچه کیف کوچک تر ، سایز شما بزرگ تر دیده می شود.کیف های گرد و خیلی بزرگ هم انتخاب درستی نمی باشند.کیف های متوسط با بند متوسط یا کیف های دستی مناسب این افراد هستند.

۴.کیف مناسب بدن ساعت شنی :

کیف مناسب این افراد باید بندی بلند داشته باشد که تا سطح باسن شان بیاید.مدل هایی که بیشتر توجه را به سمت کمر شما می برند مناسب هستند.و استفاده از یک اکسسوری روی کیف شما را جذاب تر نشان می دهد .انداختن بند کیف بصورت مورب نیز برازنده شماست‌.

۵.تیپ بدن اپل :

معمولا این افراد دور سینه و کمر بزرگی دارند.پس کیف کوچک شما را حجیم تر نشان می دهد .استفاده از یک کیف ساختاری و زاویه دار تا پایین باسن مناسب شماست.

۶.خانم های قدبند و لاغر:

از کیف های بزرگ و شلوغ خودداری کنید.استفاده از مدل هایی با دسته های بلند بسیار جذاب است ،اما پهن و خیلی بزرگ نباشند ، مناسب شماست.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...