۴ نوع کفشی که هر مردی به آن نیاز داره و باید توی جا کفشی اونارو داشته باشه

۴ نوع کفشی که هر مردی به آن نیاز داره و باید توی جا کفشی اونارو داشته باشه

۴ نوع کفشی که هر مردی به آن نیاز داره و باید توی جا کفشی اونارو داشته باشه : کفش‌ها مهم هستن ، شاید مهم‌ترین لباس در کمد لباس مردانهاست ، به همین دلیله که من این لیست از کفش‌های ضروری برای مردان رو تهیه کردم . علاوه بر این ، می‌تونم بگم که اکثر مردان ابتدا باید با سرمایه‌گذاری روی چند جفت کفش با کیفیت شروع کنن .

دوستان ، وقت اون رسیده که مجموعه کفش فعلی خودتونو فهرست کنین . آنچه شما دارین و آنچه ممکنه نیاز داشته باشین .

اما مثل هر فهرستی از موارد ضروری ، به سن ، سبک زندگی یا ترجیحات شخصی شما بستگی داره .

به هرحال ما ۴ مدل رو توی این مقاله از کفش چی بررسی می کنیم .

۱. کالج قهوه ای

به سرعت به یک عنصر اصلی در کمد لباس هر مرد تبدیل شده . به همون اندازه که شیکه همه کاره هم هست .

برخی کالج ها با سوراخ های پانچ یا تزئینی منحصر به فرد در امتداد رویه چرمی کفش مشخص میشن .

من برای اولین بار یک جفت قهوه ای تیره رو توصیه می کنم . به خاطر داشته باشین که یک جفت مثل این مطمئناً توجه شما رو به خودش جلب میکنه ، بنابراین اگه با رنگ روشنش راحت نیستین ، قهوه‌ای تیره‌تر رو انتخاب کنین . این کار شما رو با گزینه های متنوع و زیادی برای ست کردن با شلوار جین ، چینی یا شلوار پشمی به شما می ده .

کالج قهوه ای سنگ بنای کمد لباس های غیررسمی هوشمنده . می تونین با اون یه شلوار جین مناسب بپوشین یا یه کت و شلوار مناسب . از دفتر تا محیط کار و رقص در روز یا شب به خوبی به شما خدمات می ده .

۲.نیم بوت ها

تعجب کردین که رتبه دوم در لیست نیم بوته ؟ دلیل خوبی وجود داره اگرچه در طیف رسمی مثل کالج ها خوش لباس نیست ، اما بالاتر از کفش کتانی قرار می گیره . گفته شده که نیم بوت ها اولین کفش غیررسمی هستن که امکان تطبیق پذیری فوق العاده رو فراهم می کنن . نیم بوت ها می‌تونن به خوبی با کت و شلوار بازی کنن و به راحتی می‌توان اون ها را با شلوار جین تیره و تی‌شرت سفید پوشید.

۳. صندل ها

معمولی ، راحت ، باحال . صندل ها گزینه تابستانی شما هستن . کی گفته نمیشه صندل ها رو در تمام طول سال بپوشین ؟

مشابه کالج ها و نیم بوت ها ، صندل ها هم با لباس‌های رسمی و هم با لباس‌های غیررسمی کار می‌کنن . این نوع تطبیق پذیری و راحتی پوشیدن این کفش ها اونارو در دسته کفش های ضروری قرار داده .

اگرچه پوشیدن با کت و شلوار توصیه نمی شه ، اما کت و شلوارهای کت و شلواری در کنار کت اسپرت و جین یا چینی عالی به نظر می رسن . در اینجا می توانین از جیر یا چرم استفاده کنین . یکی دیگر از گزینه‌های عالی ، صندل با ریشه ایتالیایی است که با بند فلزی در قسمت جلویی اون رو متمایز میکنه . مطمئناً زیبایی خاصی به ظاهر شما می بخشه .

این صندل ها که رسمیت کمتری دارن ، در رنگ‌های بی‌شماری مشکی ، سرمه‌ای و حتی سبز یا قرمز برای پررنگ‌ها عرضه می‌شن .

صندل ها جزء اصلی تابستان هستن . کفش کلاسیک آخر هفته که راحته ، به راحتی پوشیده می شه و فوق العاده شیکه.

۴.کفش ورزشی

گاهی اوقات مردها هم دوست دارن غیررسمی باشن . و با زیبایی گاه به گاه محبوب مانند همیشه ، خوبه که یک گزینه کفش معمولی داشته باشین . کفش کتانی برای همه انواع گردش های غیررسمی از بازی های فوتبالی گرفته تا باربیکیوهای حیاط خلوت عالیه .

پیشنهاد می کنم به سراغ یک جفت صندل در سایه خنثی بژ ، سفید یا خاکستری برید . اینجوری دیگه مجبور نیستین زیاد به این فکر کنین که اونارو با چه چیزی بپوشین . ناگفته نمونه ، اما کفش های ورزشی جنس چرم ، جیر یا بوم همیشه شیک خواهند بود .

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...