10 نوع کیف محبوب برای مردان

10 نوع کیف محبوب برای مردان

10 نوع کیف محبوب برای مردان : آیا به دنبال خرید کیف برای تولد همسر یا شاید برای کریسمس هستین؟ آیا می‌خواین بعضی از انواع عمده کیف‌های مردونه رو بشناسین تابتوانین بهترین کادو رو خریداری کنین؟

قصد ما در این مقاله از کفش چی معرفی انواع کیف های مردونه هست .

کوله پشتی

یکی از 10 نوع کیف محبوب برای مردان ویکی از رایج ترین انواع کیف ها برای مردان هست . این یکی از ساده‌ترین شکل‌هایی هست که یک کیف می‌تونه داشته باشه ، با بدنه اصلی که یک یا دو بند شونه ای به اون وصل شده تا بتوان اون رو در پشت افراد قرار داد. به عنوان کیف لپ‌تاپ، کیف مردانه، کیف دوربین، کیف خرید، کیف پیک و کیف بدنسازی عمل می‌کنن .

این کیف‌ها، مانند همه‌ی کیف‌های دیگه هم اسپرت دارن و هم مردونه و هم زنونه .

کیسه مسنجر

کیسه های پیام رسان به طور مشابه در سراسر جهان غرب در همه جا حاضر هستند. اینها اغلب مورد علاقه کسانی هستند که طراحی کیفی کوله پشتی را دوست دارند، اما ترجیح می دهند چیزی متفاوت داشته باشند، چیزی که ممکن است برای نیازهای آنها راحت تر باشد.

اینها اغلب می توانند ظاهر یک کیف را به خود بگیرند و دارای انواع جیب ها و محفظه های مختلف برای ارسال چیزها از جایی به مکان دیگر هستند.

بیشتر به عنوان یک کیف پارچه ای یافت می شود، روندهای مختلفی برای مد کردن آن به یک کیف چرمی وجود دارد که این گزینه را به گزینه ای عالی برای استفاده روزمره تبدیل می کند که شرایط آب و هوایی شدید را از بین می برد.

کیف آخر هفته

یه کیف وندر کمتر یک نوع کیف است تا ایده یک کیف. منظور ما اینه که به جای اینکه یک نوع کیف خاص باشه ، کیف وندر هر کیفیه که برای آخر هفته استفاده می شه.

معیار اصلی چنین کیف هایی احتمالاً اندازه است.

کیف نگهدارنده

به عنوان یک کیف کوچک تعریف می شود که وظیفه نگهداری همه لوازم بهداشتی ضروری را دارد. به این ترتیب، اغلب از آنهابرای جابجایی لوازم بهداشتی ضروری از جایی به مکان دیگر، چه در یک سفر کاری و چه در تعطیلات کامل، حمل کنند.

این کیف های کوچک تر در کیف های بزرگتر قرار می گیرند. به همین دلیل، بسیاری از آنها به گونه ای طراحی شده اند که تا حد امکان جمع و جور باشند، به طوری که حتی می توانند در کیف های حمل و نقل جا شوند.

کیف CROSSBODY

کیف های کراس بادی نوعی بدی هستند که به طور خاص برای ایجاد تعادل بین جیب های شما و یک کوله پشتی یا کیف پیام رسان بزرگتر طراحی شده اند.

زمانی که نیاز دارید چیزهای بیشتری از آن چیزی که جیب شما می تواند حمل کند بردارید، اما ترجیح می دهید یک کیف کامل را بردارید، در این صورت یک کیف کراس بادی به کمک شما می آید. این‌ها ویژگی‌های کیف زیادی دارند و حتی می‌توانند در صورت تمایل، یک بند شانه اختیاری داشته باشند.

کیف کمری

این نوع کیف‌ها که اغلب به عنوان یک کیف پول مردانه شناخته می‌شوند. اگرچه این دو نام به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما در واقع همان کیف هستند.

این کیف که به آن پک فانی نیز گفته می شود، نوعی کیف است که با گذشت زمان مد شده و از مد افتاده است. با این حال، همیشه جمعیتی وجود داشته است. که از این نوع کیف ها طرفداری می کرده است. صرف نظر از اینکه چه نوع رابطه ای ممکن است با مد آن زمان داشته باشد.

کیف DUFFEL

این یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های درخشان کیف‌های مردانه است که در دسته‌بندی خاص خود قرار دارد حتی زنان زیادی هستند که از چنین کیف‌هایی برای خود استفاده می‌کنند.

یک کیف دوشی معمولاً بسیار جادار است و معمولاً به شکل یک استوانه است. که معمولاً از بوم ساخته می شود و به اندازه کافی بزرگ است تا همه چیز مورد نیاز را در خود جای دهد.

امید است که این مقاله از کفش چی برای شما آموزنده و مطلوب بوده باشد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...