4 نکته برای پیدا کردن کفش مناسب برای ورزش فوتبال

4 نکته برای پیدا کردن کفش مناسب برای ورزش فوتبال

4 نکته برای پیدا کردن کفش مناسب برای ورزش فوتبال :در این مقاله به بررسی کفش های مناسب مورد نیاز برای فوتبال می پردازیم. کفشی که انتخاب می‌کنید بسیار به نوع سطحی که می‌خواهید روی آن بازی کنید بستگی دارد. ابتدا اجازه دهید به نکات ساده در مورد نحوه انتخاب یک جفت کفش فوتبال نگاهی بیندازیم.

یک فروشگاه خوب پیدا کنید

مهم است که مناسب ترین کفش ها را برای خود پیدا کنید، از این رو، ممکن است بخواهید از مغازه محله خود صرف نظر کنید، اگر آنها فقط انواع محدود و چند مارک در دسترس دارند. به یک فروشگاه بزرگتر بروید تا مطمئن شوید که بهترین انتخاب را برای خود دارید.

ممکن است بخواهید بررسی کنید:

فروشگاه پیشنهادی برای یک جفت کفش فوتبال خوب:

کفش چی

فروشگاه کفش چی واقع در شهریار ، دارای طیف وسیعی از کفش ها است.مطمئن هستم که می‌توانید همان چیزی را که نیاز دارید پیدا کنید.

مارک ها و مدل ها را بشناسید

به مغازه نروید و هر جفت کفشی را نخرید. این مثل این است که به یک فروشگاه گوشی موبایل بروید و هر گوشی را بخرید. مارک ها و مدل ها را بشناسید! ابتدا در مورد مشخصات کفش ها تحقیقات قبلی انجام دهید. منظورم تماشای تبلیغات نایک یا آدیداس نیست. همچنین مارک های مقرون به صرفه و قابل اعتمادی وجود دارد که می توانید در شهریار در فروشگاه کفش چی پیدا کنید. در نهایت، شما باید یک جفت کفش انتخاب کنید که ارزش پول شما را داشته باشد.

کفش ها را امتحان کنید

ممکن است حتی اضافه کردن این مورد واقعا احمقانه به نظر برسد، اما برخی افراد این اشتباه را مرتکب می شوند. هرگز یک جفت کفش نخرید فقط به این دلیل که فکر می کنید جذاب به نظر می رسند یا اینکه کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی آن ها را تایید می کنند. آنها را فقط در صورتی بخرید که در آنها احساس راحتی کنید. اگر احساس می کنید خیلی تنگ است، کفش بعدی را امتحان کنید. هرگز راحتی را فدای قیمت یا ظاهر نکنید.

نکاتی در مورد اندازه مناسب

یک قانون کلی این است که بین انگشتان پا و بالای کفش فاصله ¼ تا ½ اینچی داشته باشید. در این حالت، اگر بین انگشتان پا و بالای کفش ها فاصله دارید، آن‌ها خیلی بزرگ هستند. فضای مناسبی که باید به آن توجه کنید، تقریباً یک فضا (کوچکترین انگشت) بین انگشتان پا و بالای کفش است. اگر انگشتان پای شما به قسمت بالایی کفش فشار می‌آورد، خیلی تنگ هستند، اندازه بزرگ‌تر را بپوشید.

سبک بازی خود را مشخص کنید

هرکسی سبک بازی و موقعیت متفاوتی در مورد فوتبال دارد. دانستن سبک خود و موقعیتی که دوست دارید بازی کنید، نوع کفش هایی را که باید به آنها توجه کنید تعیین می کند.

نکاتی برای انتخاب کفش فوتبال بر اساس سبک بازی خود:

مهاجمان به دنبال یک جفت کفش سبک تر بروید تا بتوانید به سرعت شتاب بگیرید و جهت را تغییر دهید.

هافبک ها به دنبال یک جفت کفش باشید که کنترل و راحتی بهتری را ارائه می دهد

مدافعان به دنبال یک جفت کفش باشید که کمی محافظت بیشتری داشته باشد و امکان پاس تمیز روی توپ را فراهم کند.

قسمت بعدی این راهنما به انواع مختلف کفش های موجود می پردازد. در فوتبال، کفش ها با زیره هایشان متمایز می شوند. 3 نوع سطح اصلی وجود دارد که می توانید در سنگاپور روی آنها بازی کنید. چمن طبیعی/چمن، آستروترف (چمن مصنوعی) و زمین سختی که در زمین‌های فوتبال خیابانی پیدا می‌کنید.

آ. کفش های فوتبال چمن

محبوب ترین کفش ها آنهایی هستند که دارای پایه های قالبی (یا میخ) هستند. اینها همه کاره ترین و رایج ترین نوع کفش هایی هستند که توسط بازیکنان معمولی استفاده می شود. اینها کفش هایی با تیغه یا ناودانی مخروطی در زیر هستند که از پلاستیک ساخته شده اند.

برای چمن نرم تر یا زمین گل آلود، بهترین نوع کفش ها آنهایی هستند که گل میخ های کمی دارند و معمولاً از فلز ساخته می شوند. اما حواستان باشد، این کفش ها فقط زمانی خوب هستند که زمین گل آلود و خیس باشد. اگر از آن بر روی زمین های سخت استفاده کنید، خطر آسیب دیدگی مچ پا بسیار بیشتر است

ب. کفش فوتبال Astroturf

کفش های Astroturf دارای گل میخ های کوتاه زیادی هستند که در کل زیره چکمه پخش شده اند. اگر به طور منظم در زمین چمن نجومی بازی کنید، این کفش های شما خواهد بود.

ج.کفش فوتبال داخل سالن

این کفش ها معمولا دارای زیره صاف لاستیکی هستند. اینها بسیار متنوع هستند و حتی می توان از آنها برای پیاده روی تفریحی استفاده کرد.

به طور خلاصه، اگر مطمئن نیستید که در کجا قرار است فوتبال بازی کنید، یک جفت کفش معمولی برای چمن با گیره های پلاستیکی قالبی بخرید. اینها همه کاره ترین چکمه ها هستند و به طور یکسان روی چمن، زمین های گل آلود و اختر چمن خوب هستند.

امیدوارم این مقاله از کفش چی به شما در انتخاب کفش مناسب فوتبال کمک کرده باشد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...