کفش مناسب بسکتبال چه ویژگی هایی دارد؟

کفش مناسب بسکتبال چه ویژگی هایی دارد؟

کفش مناسب بسکتبال چه ویژگی هایی دارد؟ اول از همه، باید از خود بپرسید – سبک بازی شما چیست؟ زیرا موقعیت های مختلف به انواع مختلفی از کفش نیاز دارد. به عنوان مثال، اگر شما یک گارد هستید یا تمایل به بازی دفاعی دارید، احتمالاً فردی هستید که باید سریع حرکت کنید و مرتباً جهت را تغییر دهید، برای این کار به کفش‌های سبک وزنی نیاز دارید که کشش خوبی ارائه می‌دهند.

برای سنترها و پاور فورواردهایی که نیاز به حمایت و بالشتک بیشتری دارند، کفش‌های با بالشتک اضافی و ساپورت مچ پا باید مورد علاقه شما باشند.

کفش مناسب بسکتبال چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین انواع کفش های بسکتبال کدامند؟

پیدا کردن کفش بسکتبال مناسب برای شما نباید پیچیده یا دشوار باشد، تا زمانی که نوع حمایت مورد نیاز خود، سطح چسبندگی و تناسب کلی را که برای بازی کردن برای شما راحت‌تر است، بدانید، سپس پیدا کردن کفش مناسب کفش بسکتبال باید نسیم باشد. بیایید تمام عواملی را که باید هنگام خریدیک جفت کفش بسکتبال در نظر بگیرید را بررسی کنیم.

بیایید با بررسی انواع کفش های بسکتبالی که می توانید انتخاب کنید، شروع کنیم. 3 نوع اصلی کفش بسکتبال وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند:

1- کفش بسکتبال بالا

تاپ های بلند حداکثر پشتیبانی از مچ پا را فراهم می کنند اما تحرک کمتری دارند. تاپ های بلند بیشترین حمایت از مچ پا را فراهم می کنند و برای کسانی که مستعد آسیب هستند گزینه بسیار خوبی است. با این حال، کفش های بسکتبال بالا از بین 3 گزینه سنگین ترین هستند و این گاهی اوقات می تواند بر سرعت شما تأثیر بگذارد.

کفش مناسب بسکتبال چه ویژگی هایی دارد؟

کفش بسکتبال چگونه باید مناسب باشد؟

پیدا کردن مناسب کفش های بسکتبال نه تنها برای راحتی بلکه برای عملکرد شما ضروری است. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که کفشی که در نهایت انتخاب می‌کنید کاملاً مناسب باشد اما خیلی تنگ نباشد. همچنین باید بین انگشتان پا و انتهای کفش کمی فاصله داشته باشید تا حرکت طبیعی انجام شود. پاشنه کفش باید محکم باشد و هنگام راه رفتن یا دویدن کفش نباید لیز بخورد.

به یاد داشته باشید که همیشه کفش را با جوراب بسکتبال خود امتحان کنید تا مطمئن شوید که مناسب است.

چه چیزی یک جفت کفش بسکتبال خوب را می سازد؟

هنگام انتخاب کفش بسکتبال باید به چند نکته توجه کرد، اما اولویت اصلی باید این باشد که آیا کفش مهارت‌های شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بهترین بازی خود را انجام دهید و آیا برای کاهش احتمال آسیب دیدگی احساس حمایت می‌کنید.

مواد

کفش‌های بسکتبال را می‌توان از مواد مختلفی مانند چرم، مصنوعی یا مش ساخته شد. کفش های چرمی بادوام هستند و پشتیبانی خوبی دارند اما می توانند سنگین باشند. کفش‌های مصنوعی و مشبک سبک‌تر و قابل تنفس‌تر هستند، اما ممکن است آنقدر بادوام نباشند. موادی که انتخاب می کنید به سبک بازی و ترجیح شخصی شما بستگی دارد

ماندگاری

کفش های بسکتبال ساییدگی و پارگی زیادی دارند، بنابراین انتخاب کفش های بادوام بسیار مهم است. به دنبال کفش هایی با دوخت های تقویت شده و مواد بادوام باشید که در برابر پریدن، دویدن و برش مداوم در زمین مقاومت کنند.

ویژگی هایی که باید به آنها توجه کردبیایید به برخی از ویژگی های کلیدی که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام کفش بسکتبال برای شما بهترین است را در زیر بررسی می کنیم:

کفش مناسب بسکتبال چه ویژگی هایی دارد؟

بالشتک

بسکتبال شامل پریدن و فرود زیاد است، بنابراین شما به کفش هایی نیاز دارید که برای محافظت از پاها و مفاصل شما مقدار مناسبی از بالشتک را فراهم کند. باید به دنبال کفش هایی باشید که کفی ضخیم داشته باشند تا ضربه خوبی را جذب کنند.

سبک

در حالی که سبک نباید در انتخاب کفش بسکتبال تمرکز اصلی باشد، اما همچنان می تواند یک عامل باشد. سبکی را انتخاب کنید که دوست دارید و شخصیت شما را نشان می دهد. داشتن اعتماد به نفس در زمین ضروری است و انتخاب سبکی که دوست دارید می تواند به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...