۷ نکته جهت انتخاب کیف مناسب برای تیپ بدنی شما

۷ نکته جهت انتخاب کیف مناسب برای تیپ بدنی شما

۷ نکته جهت انتخاب کیف مناسب برای تیپ بدنی شما :باور کنید یا نه، اگر کیفی که انتخاب می کنید با قد، وزن و تیپ اندام شما مناسب نباشد، مهم نیست چقدر زیبا هستید، ظاهر شما در بهترین حالت متوسط ​​خواهد بود. بنابراین در مورد انتخاب کیف مناسب با اندام خود، باید توجه داشته باشید که کیفی که دوست دارید مناسب با اندام شما باشد. برای زنی با قد یک متر و پنجاه سانتی متر درست نیست که یک کیف سایز بزرگ حمل کند!!! نمی توان فهمید که او کیف را حمل میکند یا کیف او را حمل می کند! به عنوان یک طراح که بیش از ۱۲سال است که بیش از ۴۰۰ مدل کیف خلق کرده است، می خواستم ۷ نکته برای انتخاب کیف مناسب با تیپ اندام خود را با شما در میان بگذارم.

۱. انتخاب کیف مناسب برای تیپ های بدن گلابی

اگر مرکز ثقل بدنتان پایین‌تر است، کیف‌های بغل باسن را در خانه بگذارید. به زبان ساده، این سبک کیف بر باسن استفاده کننده تأکید دارد. باید به کیف های شانه ای بچسبید که می توانند روی یک شانه آویزان شوند و به بند کمر بسته شوند. مثلا یکی از مدل های فصلی من TOKEN TOTE برای خانم های با اندام گلابی انتخاب بسیار مناسبی است. از بند دوشی جداشدنی این کیف فقط به عنوان تزئین استفاده کنید. هدف این است که کیف خود را در حداکثر سطح کمر قرار دهید.

به هر حال، من می دانم که هزاران مقاله در مورد این موضوع در اینترنت وجود دارد، اما آنچه یکی می گوید با دیگری مطابقت ندارد. اگر به هر کسی که قلم در دست دارد گفته شود بنویس، اینجا طوفان کامل است!

در اینجا ۷ نکته برای انتخاب کیف مناسب برای تیپ بدنی شما آورده شده است:

کدام کیف برای خانم های کوچک مناسب است؟

بیایید در مورد نوع بدن دوم صحبت کنیم:
زنان کوچک. اجداد ما می گفتند که یک مرغ درشت همیشه تازه به نظر می رسد. قسم می خورم که درست می گویند. اگرچه دوستان کوچک من همیشه می گویند “اوه، ای کاش کمی قد بلندتر بودم”، آنها در واقع خیلی خوش شانس هستند! آنها می توانند برای زندگی جوان به نظر برسند. البته این بدان معنا نیست که آنها می توانند به راحتی هر کیفی را بپوشند.

کیف های کوچک یا متوسط ​​با بند کوتاه یا متوسط ​​برای دستیابی به تناسب ایده آل هستند. بند های بسیار بلند توجه را به سمت پایین جلب می کنند و شما را کوتاه تر نشان می دهند.

کیف های بزرگ شما را کوتاه تر نشان می دهند. پیشنهاد من برای انتخاب کیف مناسب برای اندام شما اگر زنی ریزه اندام هستید از مجموعه مینی بگ زارا است. شما می توانید این مدل را روی شانه و یا کراس بادی بپوشید

مدل های کیف مناسب برای خانم های سایز بزرگ

نکته مهم این است که با تفاوت های ظریف تفاوت بزرگ ایجاد کنید. برای زنان دارای انحنا یا سایز بزرگ، تناسب دوباره وارد عمل می شود.

تناسب در لغت به معنای یکپارچگی قطعات با یکدیگر و تعادل بین آنهاست. وقتی از این منظر به آن نگاه می کنید، چه می بینید؟ پاسخ ساده است! سایزهای بزرگ هرگز نباید از کیف های کوچک استفاده کنند! بهش میگن سایز بزرگ! هر چه کیف کوچکتر باشد، بزرگتر به نظر می رسید. به همین ترتیب، کیف های گرد یا خیلی بزرگ را بلافاصله از کمد لباس خود حذف کنید. هنگام انتخاب کیف مناسب برای تیپ بدنی باشکوه، کیف های تخت و سایز متوسط ​​را انتخاب کنید، یعنی مدل هایی متناسب با تصویر شما. به عنوان نمونه ای از این نوع کیف، یکی از مدل های مونالیزا را در نظر داشته باشید .

انتخاب کیف مناسب برای نوع بدن ساعت شنی

برای بدن های به اصطلاح ساعت شنی با اندازه های متعادل، کیف هایی را توصیه می کنم که نزدیک به کمر یا درست در سطح باسن باشند. کیف های سایز متوسط ​​(چرم نرم)، کیف های مناسب بدن برای شما هستند. با این حال، هنگام انتخاب کیف مناسب برای اندام، دقت کنید که متناسب با سایز شما باشد. مدل هایی را انتخاب کنید که توجه را به سمت کمر شما جلب کند. با اطمینان از رنگ استفاده کنید. بالاخره شما بدن متعادلی دارید. حتی یک موتیف یا اکسسوری روی کیفی که در سطح کمر انتخاب می‌کنید شما را جذاب‌تر می‌کند. کیف پنتن کالر دقیقاً همان چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم. این مدل با ساختار مورب و بند بلندش برای تیپ بدنه ساعت شنی مناسب است. علاوه بر این، شکل نعل اسبی در جلوی کیف آن را از همتایان خود متمایز می کند.

۵.مدل کیف مناسب برای تیپ بدنه اپل

تیپ بدنی سیب معمولا دارای دور سینه و دور کمر بزرگ است. به همین دلیل است که کیف‌های کوچک و کیف‌های با بند کوتاه، شما را حجیم‌تر نشان می‌دهند. برای جلب توجه از قسمت بالایی، استفاده از یک کیف ساختاری و زاویه‌دار در سطح باسن یا پایین‌تر انتخاب خوبی خواهد بود. کیف ماسیمو دوتی دقیقا همان مدل است .

انتخاب کیف مناسب برای خانم های قدبلند و لاغر اندام

ما به مدل های کیف مناسب برای خانم های قدبلند و لاغر رسیده ایم. اول از همه، از کیسه های شکل دار دوری کنید. ویژگی‌های شما زاویه‌دار هستند زیرا از قبل لاغر هستید. بنابراین می توانید مدل های نرم را به جای کیف های شکل دار انتخاب کنید. اما از مدل های خیلی پهن، خیلی بزرگ یا خیلی کوچک اجتناب کنید. کیف های دسته کوتاه، به خصوص آنهایی که روی شانه حمل می شوند، شما را بلندتر نشان می دهند. اگر چنین قصدی ندارید، می توانید با انتخاب مدل هایی با دسته های کمی بلندتر توجه را جلب کنید. مدل پول اند بر نیز از مجموعه های گذشته من نمونه کاملی از این نوع کیف است.

انتخاب کیف مناسب برای زنان ورزشکار

این تیپ بدنی که برخی آن را ورزشی و برخی مستطیلی می نامند نیز بسیار سودمند است. زیرا شانه ها، کمر و باسن شما متناسب با یکدیگر هستند. به خصوص کیف های کلاچ برای شما مناسب است. این نوع کیف‌ها که می‌توان آن‌ها را زیر بازو قرار داد یا با دست در سطح کمر حمل کرد، شما را جذاب‌تر می‌کنند.

سونی یک نمونه عالی برای انتخاب کیف مناسب در صورتی است که بدن شما مستطیل شکل است. زیرا می توانید با دسته قابل جابجایی آن را زیر بازو یا در سطح کمر حمل کنید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...