5 نکته برای تشخیص کیف های تقلبی از اصل

5 نکته برای تشخیص کیف های تقلبی از اصل

5 نکته برای تشخیص کیف های تقلبی از اصل :کالا های تقلبی لوکس در بیشتر تاریخ کیف‌های دستی وجود داشته‌اند و به دنبال بازسازی زیبایی‌شناسی خاصی هستند. با این حال، این نوع تقلبی ها کیفیت و مهارت را کنار می گذارند. بنابراین، بسیاری از تولیدکنندگان نسخه هایی را توزیع می کنند که ممکن است اصلی به نظر برسند، اما برای مصرف کننده کلاهبرداری هستند. هنگام خرید یک کیف مارک خوب، مهم است که مراقب کالاهای تقلبی باشید.

شما می توانید آنها را در انواع مختلف فروشگاه ها پیدا کنید و اگر سلاح های مناسب ندارید، بدون اینکه متوجه شوید به راحتی مورد کلاهبرداری قرار می گیرید. اما نگران نباشید، تشخیص یک کیف تقلبی از یک کیف واقعی بسیار ساده است. گاهی اوقات می‌توان این نوع محصولات را در فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاینی یافت که ما به آنها بی‌اعتماد هستیم. در ادامه این مقاله از کفش چی 5 ایده را مشاهده می کنیم که باید هنگام تشخیص کیف های لوکس تقلبی به آنها توجه کنید.

5 نکته برای تشخیص تقلبی ها

به درزهای داخلی دقت کنید

کیفیت چیزی است که کیسه های تقلبی را از کیف های برند اصلی متمایز می کند. ممکن است این یک معیار ذهنی به نظر برسد، اما ما می خواهیم نشان دهیم که چگونه می توان آن را تأیید کرد. با بررسی کیسه داخل، بررسی درزهایی که به قسمت های مختلف متصل می شوند، شروع کنید. کیف های معتبر با دقت ساخته می شوند، با دوخت و سرآستین های بسته برای جلوگیری از ساییدگی. بسیاری قبلاً کشف کرده اند که این ترفند تشخیص لویی ویتون واقعی از تقلبی آن است. روکش داخلی محصولات تقلبی در سطح کیف های رده پایین یا متوسط ​​و پایین ناقص است. در عوض، لویی ویتون اصلی نشان دهنده سطح بسیار متفاوت و بالاتر از نظر کیفیت است.

لوگو، بسیار آسان برای مقایسه

تولیدکنندگان محصولات تقلبی راه طولانی را در تقلید از لوگوها پیموده اند. در این شکی نیست. آن‌ها از ماشین‌هایی استفاده می‌کنند که می‌توانند با دقت کم و بیش شکل یا طرح را بازسازی کنند. با این حال، وقتی صحبت از کاربرد عملی به میان می‌آید، به خصوص در حضور افراد، چیزهای زیادی از دست می‌دهد. برای یک برند مد لباس، هر مدل خاص و یک قطعه کاردستی است. اما برای جعل‌کنندگان، اینها کیسه‌های تقلبی هستند که بدون توجه به جزئیات آن را به صورت زنجیره‌ای تولید می‌کنند. این باعث می شود که آرم آنها دارای نخ های جدا نشده، درزهای ساده زیپ کیسه، فلزات بی کیفیت و سایر مسائل مرتبط باشد. کیسه های تقلبی کارولیناهارا اغلب شامل یک C و یک H ساخته شده. از ورق فلز با پوششی سبک از رنگ طلایی است. این یک ماده بی کیفیت است که برخلاف کیف های اصلی Carolina Herrera به تدریج ظاهر طلایی خود را از دست می دهد.

لوازم جانبی اضافی

محصولات واقعی اغلب شامل لوازم جانبی اضافی و موارد سفارشی‌سازی می‌شوند. مثلاً از زنجیر کیف برای حمل آویزان از شانه صحبت می کنیم. آنها همچنین گاهی اوقات شامل کیف های کوچک، کیف ها، پر کردن مجدد و سایر جزئیات می شوند که نشان دهنده توجه برند نسبت به مشتریان است. در محصولات تقلبی هیچ یک از این عناصر اضافی را نخواهید دید. تولیدکنندگان فقط به دنبال ساخت مدلی هستند که از دور شبیه به اصل باشد. با این حال، هیچ یک از مزایا و هدایایی که با محصولات رسمی ارائه می شود را شامل نمی شود.

کیفیت پارچه

این یکی از قدیمی ترین اشکال شناسایی لباس یا لوازم جانبی تقلبی است. کیف های لوکس تقلبی از نظر طراحی مشابه هستند و به دنبال ایجاد یک تصور و کپی کردن الگو یا رنگ هستند. اما تفاوت قیمت یکی با دیگری در کیفیت هم هست. این تفاوت افتضاح است و گاهی اوقات می توان با لمس خود آن را تأیید کرد. محصولات تقلبی برای صرفه جویی در هزینه ها از پارچه های بی کیفیت استفاده می کنند. مهر و الگویی که استفاده می کنند حاوی نادرستی است که توسط مشتری قابل تشخیص است. اما اگر به محصولی علاقه مند هستید، توصیه می شود. خود را در جریان آن قرار داده و تصاویر را مشاهده کنید. می‌توانید این عکس‌ها را با محصولی که گمان می‌کنید تقلبی است مقایسه کنید.

برچسب ها را بررسی کنید

امروزه بیشتر و بیشتر متداول می شود که تولیدکنندگان عناصر مختلفی را معرفی کنند تا مصرف کننده بداند که یک محصول اعتبار دارد. یکی از قطعات ضروری برای تشخیص جعلیات برند، برچسب احراز هویت است. احتمالاً بسیاری فکر خواهند کرد که امروزه فناوری موفق شده است انواع بسیاری از برچسب ها را تکرار کند. بنابراین این دیگر چندان مهم نیست. با این حال، بر خلاف آنچه شما فکر می کنید، بسیاری از برندهای مد عناصر مختلفی را در برچسب خود گنجانده اند که فقط آنها می دانند چگونه انجام دهند. آنها ممکن است به نظر اقلام پیچیده ای باشند. که جعل کنندگان آن را نادیده می گیرند. به عنوان مثال، یک بارکد، یک کد QR یا تعدادی از شماره شناسایی محصول مورد نظر.

این تولیدکنندگان پلتفرم های مختلفی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند تا بتوانند آن را بررسی کنند. گاهی اوقات فقط اسکن محصول کافی است. نکته بد این است که هنوز همه برندها از این فناوری استفاده نکرده اند. در کفش چی شما تضمین خرید کیف های اصل، معتبر و با کیفیت از بهترین برندهای لوکس را دارید. ما می خواهیم بخشی از کمد لباس شما باشیم. آیا درهای خود را برای ما باز می کنید؟

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...