10ها مدل کفش زمستانه زنانه

10ها مدل کفش زمستانه زنانه

10ها مدل کفش زمستانه زنانه : کفش هم مانند هر آیتم پوشیدنی زنانه، فصل تا فصل متفاوت است و کارایی خاص خودش را دارد. خیلی زود وقت آن می‌رسد تا کفش زمستانه را برای استایل‌های زیبای زمستانی از کمدها بیرون بکشید، چون زمستان ناگهان از راه می‌رسد. هر خانم شیک‌پوشی می‌داند، کفش زمستانی از ملزومات کمد هر دختری است و کفش زمستانه می‌تواند چه پتانسیل زیادی در چشم‌گیر کردن استایل داشته باشد. کفش زمستانه زنانه علاوه بر گرم نگه داشتن پا، باید زیبا و به روز باشد. رادیومدا در این نوشته، ویژگی‌ها و مدل‌های کفش زمستانه را به شما معرفی می‌کند.

قبل از اینکه برف و سرمای زمستان شما را غافل‌گیر کند، پالتوها و کفش‌های زمستانه را از زیر کاورها بیرون بیاورید. کفش زمستانه مناسب و دلخواهی ندارید؟

میتونید از سایت ما یعنی کفش چی تهیه کنید

بوت‌های زمستانه ساق‌دار

متفاوت ترین كفشی كه امسال مد شده است . نمونه‌های ساقدار کفش‌های زمستانه است.

كفشی زمستانه از چرم، جیر یا مخمل كه یك ساق از جنس چرم نرم و منعطف به آن اضافه شده است. قسمت چرم حداقل تا بالای مچ پا ادامه دارد. این طرح، مدل جدید زمستان امسال است. در برندهای معروفی از جمله Givench، Vivienne Westwood، Valentinoو Dolce and Gabbana دیده می‌شود.

این نمونه به ‌راحتی می‌تواند نقش چكمه را برای زمستان‌های نه چندان سرد ما ایفا كند. اگر بوت زنانه را به درستی مورد استفاده قرار دهید، این مدل کفش زمستانه زنانه می‌تواند پاهای کوتاه را بلندتر نشان دهد و ظاهر پاهای درشت را لاغرتر کند. اگر می‌خواهید کمی در مرکز توجه باشید – و البته قصد پیاده‌روی ندارید- ، بوت‌های زنانه پاشنه میخی یک انتخاب هوشمندانه هستند. یکی از مناسب‌ترین مدل‌های کفش زمستانه زنانه با مانتو یا پالتوی بلند، بوت‌های ساق‌دار است.

این نوع بوت می‌تواند پاشنه بلند یا تخت، ساده یا طرح‌دار باشد. یا با یا زیپ یا بند بسته شود. انواع گشادتر این بوت را می‌توان در روزهای سرد با جوراب ضخیم پوشید. به وسیله این سبک از بوت‌های زنانه بر قد شما افزوده شده و نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کنید. و بسیار شیک به نظر می‌رسید.نیم بوت سفید، عضو جدید کفش‌های زمستانه زنانه

آیا تا حالا دلتان خواسته است که در زمستان و عکس‌های برفی، بوت سفید به پا داشته باشید ولی فکر کنید که این کار تخطی از قوانین مد است؟

باید بگوییم تا مدتی پیش درست فکر می‌کرده‌اید! اما در میان انواع رنگ برای بوت، رنگ سفید اخیرا محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

تا مدتی پیش پوشیدن لباس سفید پس از فصل تابستان جزء اشتباهات مد بود. اما اکنون دیگر این قانون مثل خیلی از قوانین مد شکسته شده است. بوت سفید پاییزی شما می‌تواند سرتاپا سفید باشد و یا پاشنه‌ای با رنک متفاوت داشته باشد. البته این رنگ بوت بیشتر برای بوت‌های ساق کوتاه توصیه می‌شود.

نیم بوت‌های لژدار و بند دار، نوع دیگری از کفش‌های زمستانه زنانه

نیم بوت‌های بنددار لژدار از محبوب‌ترین انواع بوت هستند که تقریبا هرگز از مد نمی‌افتند و این روزها بین دختران و خانم‌های جوان طرفداران زیادی پیدا کرده است. این بوت‌های زیبا و تطبیق‌پذیر را می‌توانید با هر استایل و شخصیتی، همراه با شلوار جین و یا شلوار پارچه‌ای بپوشید و به بخش جدایی ناپذیر لباس‌ها رسمی یا کژوال زمستانه خود تبدیل کنید.

چکمه های بلند زمستانه

چکمه‌خای بلند از محبوب‌ترین مدل‌های کفش زمستانه زنانه است که جزء ترندهای برتر فصل است. ویژگی جالب این چکمه‌های بلند این است که می‌توانید آن‌ها را با مانتو یا پالتوی میدی یا در مدل پاشنه بلند میخی آن را در مهمانی‌ها و مجالس بپوشید و از تیپ زمستانه‌ِی زیبای خود لذت ببرید. در سال‌های اخیر، استفاده از چکمه‌های ساق بلند در بین دختران خوش‌پوش رواج بیشتری پیدا کرده است. و اگر شما دوست دارید ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید، بهتر است. این مدل چکمه‌ها را برای پوشیدن انتخاب خوبی هستند. همچنین اگر شما تمایل دارید پاهایتان در روزهای سرد سال، گرم‌تر شوند؛ این مدل چکمه‌ها می‌توانند برایتان انتخاب ایده‌آل و مناسبی باشند. چکمه‌های ساق بلند در انواع مدل‌های ساده و اسپرت، بدون پاشنه یا پاشنه‌دار، زیپ‌دار یا بنددار موجود هستند. که انتخاب این مدل چکمه‌ها کاملا سلیقه‌ای است.

اسنیکرزها و کتانی‌ها، عضو همیشگی کفش‌های زمستانه زنانه

می‌توان گفت اسنیکرزها و کتانی‌ها بخش اعظم استایل روزانه‌ی ما را تصاحب کرده‌اند. اگر شما هم با این مدل کفش‌های زنانه احساس راحتی می‌کنید و تیپ‌های اسپرت را برای استایل‌های روزانه ترجیح می‌دهید؛ اسنیکرزها و کتانی‌ها می‌توانند جز کفش‌های زمستانه زنانه مناسب و انتخابی شما باشند.

اسنیکرزها و کتانی‌ها می‌توانند در عین شیک و استایلیش بودن، استایل کژوال را در کنار شلوار پشمی یا جین‌های جذاب، به وجود بیاورند و همینطور که پاهای شما را در زمستان گرم نگه می‌دارد، ترکیب مناسبی برای دانشگاه و محل کار و خیابان باشد.

از میان پیشنهادهایی که در این نوشته شما کدام کفش زمستانه زنانه را انتخاب می‌کنید؟ در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
مهم‌ترین ویژگی کفش زمستانه که در هنگام خرید بایددقت کنیم، چیست؟مهم‌ترین ویژگی یک کفش مناسب زمستانه زنانه، گرم بودن آن است. به ویژه برای کسانی که قبلا دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.
نیم بوت‌های زمستانه پلاستیکی شفاف دوباره مد شده‌اند؟بله! بعد از گذشت حدودا سه دهه، چکمه‌های پلاستیکی، دوباره مد شده‌اند، منتها این بار شفاف و با کیفیت‌تر و ظاهری دل فریب‌تر.

آیا اسنیکرز‌ها و کتانی‌ها برای زمستان مناسبند؟

اگر شما هم با این مدل کفش‌های زنانه احساس راحتی می‌کنید و تیپ‌های اسپرت را برای استایل‌های روزانه ترجیح می‌دهید؛ اسنیکرزها و کتانی‌ها می‌توانند جز کفش‌های زمستانه زنانه شما باشند.

بوت جورابی چیست؟

این بوت‌ها مانند دستکش و جوراب کاملا فیت پا می‌شوند و دیگر لازم نیست نگران تنگ یا گشاد بودن قسمت بالای بوت خود باشید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...