۵اشتباه مکرر در خرید کیف زنانه

۵اشتباه مکرر در خرید کیف زنانه

۵اشتباه مکرر در خرید کیف زنانه: اگرچه در خرید کیف های چرم زنانه ظاهر زیبا در اولویت است، اما نباید از عوامل دیگری که در دوام محصولات چرمی نقش دارند غافل شد. به عبارت دیگر در انتخاب کیف های چرم زنانه عواملی را در نظر بگیرید که عملکرد و دوام خوب را تضمین می کند.

1- کیف چرم زنانه با کیفیت

مهم ترین اشتباه در انتخاب کیف چرم زنانه بی توجهی به کیفیت است. در حالی که هیچ کس نمی تواند نقش یک ظاهر جذاب را انکار کند، نکات دیگری وجود دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه کرد. انتخاب کیف های بی کیفیت منجر به تغییر شکل تدریجی کیف و از بین رفتن ظاهر جذاب آن می شود. علاوه بر این، چرم باکیفیت به مرور زمان یک پتینه را تشکیل می دهد و حتی زیباتر از قبل به نظر می رسد. در نتیجه اگر در هنگام خرید، کیفیت را در اولویت قرار دهید، از زیبایی محصولی که خریده اید برای مدت طولانی لذت خواهید برد.

2- تقسیم بندی محفظه های کیف

یکی دیگر از اشتباهات رایج در خرید کیف چرمی زنانه، خرید کیف هایی است که فضای داخل آن ها تقسیم بندی مناسبی نداشته و در نتیجه جیب کافی ندارند. توجه به نحوه تقسیم بندی فضای داخل کیف چرم زنانه موضوع مهمی است. با توجه به موقعیتی که قرار است از کیف استفاده کنید، اندازه کیف های چرمی متفاوت است. با این حال، فضای داخل کیف باید به طور بهینه تقسیم شود. خرید کیف هایی با تنها یک محفظه که فاقد جیب برای وسایل کوچک مانند کارت و کلید هستند، تصمیم خوبی به نظر نمی رسد. علاوه بر این، تقسیم بندی مناسب فضای داخل کیف به شما کمک می کند تا کیف خود را به روشی بهتر سازماندهی کنید.

3- وزن کیف

یکی از اشتباهات رایجی که افراد هنگام خرید کیف چرم زنانه مرتکب می شوند، بی توجهی به وزن کیف است. بسیاری از مردم هنوز بر این باورند که هر چه محصولات چرمی سنگین‌تر باشند، معتبرتر هستند. اگرچه ممکن است در برخی موارد درست نباشد، اما خرید یک کیف چرمی سنگین به تدریج باعث درد گردن، شانه و مچ دست می شود. با توجه به اینکه هم وزن کیف را باید تحمل کنید و هم وسایلی را که داخل آن نگهداری می کنید، باید به وزن کیف نیز توجه کنید.

4- سخت افزار کیف چرمی

بی دقتی در انتخاب سخت افزار یکی از اشتباهات رایج در خرید محصولات چرمی است. سخت افزار کیف چرمی معمولا شامل قطعاتی مانند زیپ، سگک است که برخی از آنها ضروری و برخی دیگر اقلام زینتی هستند. در نتیجه هنگام انتخاب کیف های چرمی زنانه، جنس وسایلی که پرکاربرد هستند اهمیت پیدا می کند و در صورت شکستگی کیف از دسترس خارج می شود. همچنین ممکن است کیفیت پایین مواد به کار رفته در تولید سخت افزار مشکلاتی را برای کاربر ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر تولید کنندگان از نیکل استفاده کنند، به تدریج باعث تحریک پوست یا آلرژی می شود.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که برخی از تولیدکنندگان برتر از مواد برتر برای تولید بدنه کیف استفاده می کنند و البته سخت افزار را از مواد درجه یک می سازند. زاماک یکی از آلیاژهایی است که برای تولید سخت افزار کیسه استفاده می شود. فاقد سرب و نیکل است و در عین سبک بودن، قوی نیز هست.

5- سایز کیف چرم زنانه

یکی از اشتباهاتی که ممکن است باعث شود به زودی کیف چرمی دیگری بخرید، انتخاب کیف نامناسب است. همچنین مهم است که کیف چرمی را بیش از حد پر نکنید. از آنجایی که شکل کیف های چرمی در اثر پر شدن زیاد تغییر می کند، بهتر است کیف خود را با وسایلی متناسب با اندازه آن پر کنید.

اهمیت چرم طبیعی

 چرم طبیعی از پوست طیف گسترده ای از حیوانات و همچنین گیاهان ساخته می شود. پوست حیوانات از طریق دباغی پردازش می شود و سازندگان از چرم برای تولید محصولات مختلف استفاده می کنند. در حالی که کیفیت فرآیند دباغی بر کیفیت چرم تأثیر می گذارد، کیفیت پوست و نزدیکی آن به لایه بیرونی، مهم ترین عامل تأثیرگذار بر کیفیت چرم است. ما در این مقاله از کفش چی به برخی از مهم ترین نشانه های چرم طبیعی اشاره می کنیم که به شما کمک می کند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

ساختار چرم و دانه ها اولین نشانه های موجود برای شناسایی چرم طبیعی است. چرم طبیعی برای لمس نرم است و دانه های روی هر تکه چرم تقریباً منحصر به فرد است.

روی سطح چرم طبیعی آثاری مانند جای زخم یا چین و چروک دیده می شود، در حالی که سطح ناهموار چرم مصنوعی به وضوح بیانگر طبیعی نبودن آن است.

3- انعطاف پذیری

انعطاف پذیری و سطح نرم چرم طبیعی نشانه دیگری است که به شما در شناسایی چرم طبیعی کمک می کند. اگر یک تکه چرم را خم کنید متوجه چین و چروک هایی خواهید شد که به محض رها شدن تنش از بین می روند. این در حالی است که چین و چروک های ایجاد شده روی سطح چرم مانند یک خط واضح به نظر می رسد.

4- بوی چرم طبیعی نیز به وضوح احساس می شود، در حالی که برخی معتقدند به موادی اطلاق می شود که در فرآیند دباغی استفاده می شود.

5- چرم طبیعی با خیس شدن تیره تر می شود زیرا آب را به خود جذب می کند. از سوی دیگر، چرم مصنوعی آب را جذب نمی کند و قطرات آب روی سطح چرم باقی می ماند. این نشانه ای است که هنگام خرید کیف چرمی زنانه از آن استفاده می کنید.

6- آخرین روش برای شناسایی چرم طبیعی، آزمایش آتش است. از آنجایی که این تست ممکن است به چرم آسیب برساند، پیشنهاد می کنیم از آن برای ارزیابی چرم استفاده نکنید. اگر چرم طبیعی را بسوزانید، بویی شبیه موهای سوخته خواهید دید. با این حال، اگر چرم مصنوعی را بسوزانید، بویی شبیه پلاستیک سوخته خواهید شنید.

نحوه نگهداری از چرم طبیعی

پس از خرید کیف چرم طبیعی، باید با نحوه نگهداری آن آشنا شوید. مراقبت از محصولات چرمی طبیعی با چرم مصنوعی متفاوت است. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم به نگهداری آن توجه کافی داشته باشید و از زیبایی آن برای مدت طولانی تری لذت ببرید. در اینجا چند نکته کوچک وجود دارد که ممکن است به شما در مراقبت از کیف چرمی خود کمک کند.

1- کیف چرمی خود را تمیز نگه دارید. تمیز نگه داشتن کیف چرمی اولین قدم برای نگهداری صحیح است. برای این کار پیشنهاد می کنیم از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید و کیف چرمی خود را با آن تمیز کنید. علاوه بر این، اگر فروشنده هنگام خرید ابزار تمیز کننده خاصی را برای شما فراهم کرده است، در استفاده از آن تردید نکنید.

2- سطح چرم به تدریج خشک می شود و ممکن است سفت شود. همچنین این امکان وجود دارد که متوجه ترک هایی در سطح نیز شوید. برای جلوگیری از چنین آسیب هایی پیشنهاد می کنیم از کرم ها یا واکس های مخصوص آن نوع چرم استفاده کنید.

محصولات چرمی را در مکان های مرطوب قرار ندهید، زیرا ممکن است باعث ایجاد لکه بر روی سطح چرم شوند. اگر چرم خیس شد، بگذارید به طور طبیعی و به دور از منابع گرما خشک شود.

اگر قصد دارید مدتی از کیسه استفاده نکنید، آن را در جای خشک و دور از نور خورشید نگهداری کنید. بهتر است کیسه را در کیسه های گرد و غبار نگهداری کنید که کیسه را از گرد و غبار و نور خورشید در امان نگه دارد. همچنین توصیه می کنیم کیف را برای مدت طولانی آویزان نکنید. اگر کیف برای مدتی آویزان بماند ممکن است شکل اولیه خود را از دست بدهد

نتیجه

در این مطلب از کفش چی راهنمای خرید کیف چرم زنانه را در اختیار شما قرار دادیم و به 5 اشتباهی که در خرید کیف چرم به دفعات مرتکب می شوند اشاره کردیم. هنگام خرید کیف چرم طبیعی، کیفیت را در اولویت قرار دهید و در مرحله دوم سخت افزار، اندازه کیف و محفظه های آن را در نظر بگیرید. 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...