جنس های مختلف انواع کیف

جنس های مختلف انواع کیف

جنس های مختلف انواع کیف : کیف دوشی نوعی کیفه که با یک بند بلند یا کوتاه روی شانه انداخته شده. و روی سینه یا پشت گردن آویزان میشه . از کیف دوشی می توان برای حمل وسایل مختلف مانند کیف پول، گوشی موبایل، کلید، لپ تاپ و سایر وسایل شخصی استفاده کرد.

انواع کیف دوشی را میتوان از جهاتی مانند متریال سازنده، کاربرد، سایز و زنانه یا مردانه بودن بررسی کرد. در این مطلب از سایت کفش چی ، قصد داریم به معرفی انواع جنس کیف دوشی مردانه و زنانه بپردازیم و در پایان انتخاب را به شما واگذار کنیم تا خودتان بهترین و مناسب ترین نوع کیف دوشی که مطابق با نیازها و سلیقه شخصی شماست پیدا کنید. با ما همراه باشید.

انواع کیف دوشی از نظر جنس

یکی از فاکتورهای مهم در خرید انواع کیف دوشی، جنس مواد سازنده آن است. این متریال به کار رفته در کیف هستند. که میزان مقاومت آن در برابر ساییدگی و پارگی و طول عمر محصول را مشخص میکنند، بنابراین باید قبل از هرچیز با انواع کیف دوشی از نظر جنس آشنا شوید. انواع کیف دوشی از نظر جنس عبارتند از:

کیف دوشی چرمی:

یکی از بهترین انواع کیف دوشی، نوع چرمی اونه . کیف رودوشی چرم یک انتخاب کلاسیک و شیکه . اونا معمولاً از چرم با کیفیت بالا ساخته می شوند. که باعث دوام و ماندگاری طولانی اونا می شه . کیف دوشی چرم یک انتخاب ایده آل برای خانم ها و مخصوصا آقایون هست و به خاطر کارکرد همه کاره اون ازش میشه در هر مکانی از جمله محل کار، مهمانی بیرون رفتن استفاده کرد.

کیف‌ رودوشی برزنتی:

کیف دوشی برزنتی گزینه‌ای معمولی‌تری نسبت به چرم هستند. آنها معمولاً از برزنت بادوام ساخته می شوند. که آنها را برای استفاده روزمره عالی می کند. این محصولات اغلب رنگ‌های روشن یا طرح‌دار هستند که آن‌ها را به یک محصول شیک و جالب برای حمل وسایل شما تبدیل می‌کند.

کتان:

کیف های دوشی کتان یک گزینه اسپرت، سبک و مقاوم در برابر آب است. اونا معمولاً از کتان بادوام ساخته می شن که اونا رو برای مسافرت، دانشگاه یا فعالیت های خارج از منزل عالی می کنه . این کیف ها به قدری سبک هستن که می توان اونها رو در حین حرکت نیز حمل کرد و معمولا لوازم زیادی هم در اونها جا میگیره . کیف دوشی های کتان معمولا ساده هستن و در رنگ های مختلفی از جمله کرم، قهوه ای، دودی، مشکی و … تولید می شن .

جیر:

کیف های شانه ای جیر، دسته ای دیگه از انواع کیف دوشی هستن . گزینه ای لوکس و شیک هستن . کیف های دوشی جیر رو می توان به صورت مستقیم روی شانه یا اینکه به صورت کج روی قفسه سینه انداخت. مشابه مدل های قبل ، کیف های جیر هم یک گزینه همه کاره هستن . پارچه جیر ضد آب نیست و بسته به جنس اون ممکنه به مرور زمان دچار پوسته پوسته شدن بشه .

جین:

کیف های رو دوشی لی برای افرادی که به دنبال کیفی شیک و بادوام هستن ، انتخابی محبوب است. جین پارچه ای قوی و همه کاره است که می تونه در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت کنه . کیف دوشی لی معمولاً بسیار مقرون به صرفه هست که اون رو به گزینه ای عالی برای افراد کم هزینه تبدیل می کنه . کیف های دوشی لی در سبک های مختلفی از کلاسیک و ساده گرفته تا مد روز و چشم نواز تولید می شن و با تنوع بالایی که در طرح های اون وجود داره، هر کسی با هر سلیقه ای میتونه محصول مورد علاقه خودشو پیدا کنه .

پلی استر:

کیف های شانه ای پلی استر گزینه ای همه کاره و مقرون به صرفه هستن .این کیف ها معمولاً از پلی استر بادوام ساخته می شن. که اونها رو برای استفاده روزمره عالی می کنه . کیف های دوشی پلی استر اغلب در رنگ ها و مدل های مختلف موجود هستن و برای افرادی که خواهان یک کیف شیک و کاربردی هستن انتخاب خوبی هستند.

انواع کیف دوشی بر اساس کاربرد عبارتند از:

کیف های نامه رسان:

کیف های مسنجر (پیام رسان) یکی از انواع کیف دوشی هستند که معمولاً از برزنت یا چرم ساخته می شوند. و دارای یک دریچه هستند که محفظه اصلی را می پوشاند. آنها معمولاً برای حمل لپ تاپ، کتاب و سایر موارد مربوط به کار استفاده می شوند. کیف های نامه رسان انتخاب خوبی برای افرادی است. که در سفر هستند و به کیفی نیاز دارند. که بتواند وسایل زیادی را حمل کند.

کیف دوشی Satchels:

کیف Satchels یکی دیگر از انواع کیف دوشی است که معمولاً از چرم یا برزنتی ساخته می شود. و دارای یک در است که محفظه اصلی را می پوشاند. این محصول علاوه بر بند، یک دسته هم دارد که میتوان آن را با کمک دست نیز آن را حمل کرد. کیف رودوشی ساتچل معمولاً برای حمل وسایل مربوط به کار استفاده می شوند، اما می توانند برای حمل وسایل شخصی نیز استفاده شوند. برای افرادی که می خواهند کیفی شیک و حرفه ای داشته باشند، این مدل انتخاب خوبی است.

کیف های کمری:

کیف های کمری یا کراس بادی نوعی کیف شانه ای هستند. که به صورت مورب در سراسر بدن پوشیده می شوند. آنها معمولاً کوچکتر از کیف Satchels و کیف های نامه رسان هستند و اغلب برای حمل وسایل شخصی مانند کیف پول، تلفن و کلید استفاده می شوند و بسیار جمع و جور هستند. کیف های کمری انتخاب خوبی برای افرادی است. که می خواهند یک کیف هندزفری داشته باشند. که بتوانند در حین راه رفتن یا دویدن از آن استفاده کنند.

کیف پاسپورتی:

کیف گذرنامه یا پاسپورتی نوعی کیف دوشی است. که به طور خاص برای حمل پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی و سایر اسناد مسافرتی طراحی شده است.

کیف دوشی پاسپورتی معمولاً از مواد بادوام مانند چرم، کتان و پلی استر ساخته می شوند و اغلب دارای محفظه های مختلفی هستند. که به شما در دسترسی آسان به اسناد کمک می کند.

کیف های هوبو:

کیف هوبو (Hobo) یکی از انواع کیف دوشی زنانه هستند. که معمولاً از مواد نرمی مانند چرم ساخته می شوند. آنها معمولاً به شکل شل و کشیده هستند و دارای بند کشی هستند. کیف های هوبو برای خانم هایی که به دنبال یک کیف رودوشی شیک و غیررسمی هستند انتخاب خوبی است.

اینها تنها تعدادی از انواع مختلف کیف های شانه ای موجود هستند. هنگام انتخاب و خرید انواع کیف دوشی مهم است که هدفی که از کیف برای آن استفاده می کنید و همچنین استایل شخصی خود را در نظر بگیرید.

انواع کیف رودوشی زنانه

خانم ها مشتری اصلی کیف های دوشی هستند. انواع کیف دوشی زنانه سایزهای متفاوتی دارند. از سایز کوچک که برای قرار دادن لوازم ضروری مانند موبایل و کیف پول چرم گرفته. تا سایزهای بزرگ که در جهت نگهداری اقلام بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرند. انواع کیف رو دوشی زنانه عبارتند از:

  • کیف رو دوشی هوبو : کیفی هلالی شکل که عموماً ساختار خاصی ندارد.
  • کیف تخت: یک کیف با طرح باریک که اغلب مربع شکل است و دارای دو بند است.
  • کیف دوشی توت: کیف هایی بزرگ و معمولاً مستطیل شکل، با بند های تک یا دوتایی.
  • زنجیری: مدل کیف رودوشی زنجیری یک کیف معمولی با یک بند است که به صورت صاف یا کج از شانه آویزان می شود.
  • کیف های شانه ای: کیف های زیپ دار کوچک یا متوسط ​​که طول آن بیشتر از عرض است. کیف ها در دو طرح ساخت یافته و بدون ساختار موجود هستند.
  • کیف های دوشی فلپ: کیف‌های شانه‌ای دارای یک محفظه فلپ هستند که تا می‌شود و با یک گیره، کلید در دست، گیره یا بست دیگر، اغلب تقریباً تا نیمه جلوی کیف، بسته می‌شود.

کدام مدل کیف دوشی برای من مناسب تر است؟

اینکه از بین انواع کیف دوشی، کدامیک برای شما مناسب تر است، به ایده آل ها و نیازهای شما بستگی دارد. مثلا اگر شما یک کیف دوشی نسبتا بزرگ می خواهید که همه وسایل روزمره خود را در آن قرار دهید، باید به مدل های نامه رسان و satchel فکر کنید، یا اگر یک کیف رودوشی شیک میخواهید که بتوانید آن را برای بیرون رفتن معمولی یا مجالس رسمی تر استفاده کنید، جنس چرم برای شما مناسب تر است.

خرید انواع کیف دوشی مردانه و زنانه از فروشگاه کفش چی

برای انتخاب بهترین کیف رو دوشی باید مواردی از قبیل بودجه، سبک لباس پوشیدن، جنس مورد علاقه، نیازها و امکاناتی که می خواهید کیفتان داشته باشد را در نظر بگیرید. همچنین باید یک فروشگاه معتبر که تنوع محصولات بالایی دارد را برای خرید انتخاب کنید.

فروشگاه کفش و کیفِ کفش چی ، یکی از بهترین مراکز خرید انواع کیف دوشی چرم اصل است. که محصولات آن تماما از چرم بوفالو که جزء با کیفیت ترین نوع چرم است. لازم به ذکر است که هیچ فروشگاهی را در ایران نمی توانید پیدا کنید که محصولات با این کیفیت را با چنین قیمت های استثنایی به فروش برساند. کافیست یکبار از فروشگاه کفش چی خرید کنید و مطمئن باشید که به مشتری وفادار ما تبدیل می شوید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...