تست شخصیت بر اساس کیف دستی

تست شخصیت بر اساس کیف دستی

تست شخصیت بر اساس کیف دستی :کیف دستی مورد علاقه شما می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما نشان دهد، از جمله اینکه آیا شما فردی درونگرا هستید یا برونگرا، عصبی هستید یا راحت و خیلی چیزهای دیگر

اشیا و رنگ های مورد علاقه شما مستقیماً بر شخصیت شما تأثیر می گذارد و می تواند به شناسایی غالب ترین ویژگی های شخصیت شما کمک کند. کیف های دستی یکی از این اقلام هستند که به تعیین شخصیت شما کمک می کنند. ما شش نوع رایج کیف های دستی و ویژگی های رفتاری مرتبط با آنها را پوشش داده ایم. امیدواریم به درستی شخصیت شما را مشخص کرده باشیم.

1. کیف دستی

کیف های دستی یکی از رایج ترین انواع کیف های دستی هستند. آنها ساده هستند، حمل آن آسان است و تقریباً با هر لباسی می توان آنها را ست کرد. کیف های حمل و نقل نشان دهنده شخصیت قدرتمند و مسلط هستند. شما نگاهی قوی به زندگی دارید. و به راحتی تحت تاثیر دیگران قرار نمی گیرید. شما برای نظر خود ارزش قائل هستید. و بدون ترس از قضاوت دیگران آن را با صدای بلند بیان می کنید. شما همچنین جاه طلب و هدف گرا هستید. شما یک حس ابتکار قوی دارید و برای رسیدن. به رویاهای خود تلاش می کنید. شما همچنین ذاتاً کاربردی هستید. و کیف های حمل و نقل را ترجیح می دهید زیرا به شما امکان می دهند وسایل خود را به راحتی حمل کنید.

2. کیف کیفی

کیف کیفی شبیه به کیف حمل و نقل است اما دارای محفظه ها و بست می باشد. این کار کمی سنگین تر است و عمدتاً برای حمل کتاب و پرونده استفاده می شود. اگر کیف دستی را ترجیح می دهید، نشان می دهد که منظم و منظم هستید. دوست دارید دفتر، خانه و زندگی خود را مرتب کنید و مرتب کنید. شما می توانید محافظه کار باشید. اما فقط دیدگاه های سنتی دارید. شما عقاید خود را به زور به دیگران تحمیل نمی کنید. اما دوست دارید بر مردم تأثیر بگذارید. شما جاه طلب هستید و برای رسیدن به اهدافتان سخت تلاش می کنید.

3. کوله پشتی

کوله پشتی ها نیز مانند کیف های حمل و نقل کاربردی هستند، اما کمی جادارتر هستند که نشان دهنده شخصیت آزادتر است. شما برای راحتی ارزش قائل هستید و کوله پشتی را به دلیل راحتی آن دوست دارید. با این حال، بر خلاف علاقه مندان به کیف، شما ریسک پذیر و ماجراجو هستید. شما نیز مستقل و قابل اعتماد هستید. شما دوست دارید بدون قوانین زندگی کنید و همیشه در حال حرکت هستید. کوله پشتی همیشه با شما می ماند و تقریباً به عنوان بخشی از بدن شما عمل می کند.

4. کیف دستی کلاچ

همانطور که از نام آن پیداست، یک کیف کلاچ با دست ها “کلاچ” می شود. فاقد دسته یا بند است و معمولاً اندازه کوچکی دارد. کیف دستی کلاچ نمادی از سبک و نگهداری بالا است. شما اهل مهمانی هستید و عاشق معاشرت، لباس پوشیدن و تفریح هستید. طبیعت برون‌گرای شما بعد از شخصیت شاد شما در رتبه دوم قرار دارد که می‌تواند روز هر کسی را روشن کند. دوست دارید چیزی – در این مورد، یک کیف دستی – را به بدن خود نزدیک کنید، زیرا چیزها را به راحتی رها نمی کنید. با این حال، نحوه نگه داشتن کیف کلاچ خود نیز اهمیت دارد. کسانی که آن را با دو دست در جلو نگه می دارند، محتاط و خجالتی هستند، در حالی که کسانی که کیف کلاچ خود را با یک دست می گیرند، قاطع تر و اعتماد به نفس بیشتری دارند.

5.کیف ها

کیف ها کیف هایی هستند که برای محیط های حرفه ای در نظر گرفته شده اند. این نشان می دهد که منظور شما کسب و کار است و دوست ندارید در اطرافتان به هم ریخته باشید. با این حال، کیف های شیک تر نیز می توانند در هنگام ناهار کاری یا رویدادهای غیررسمی مفید باشند. شما مدرن، مستقل، هدف گرا و تحصیلکرده هستید. شما اعتماد به نفس دارید. و عزت نفس بالایی دارید. شما کلمات را خرد نمی کنید و شخصیتی مسلط دارید. اما شما برای روابط نیز ارزش قائل هستید. شما ناظر در حلقه دوستان خود هستید. در مورد مسائل زندگی عاقل هستید و بدون اینکه در ازای چیزی بخواهید، مشاوره تخصصی ارائه می دهید.

6. کیف دستی کراس بادی

کیف های دستی کراس بادی شبیه به کیف های کوله ای یا شانه ای هستند. با این تفاوت که بند هایی روی شانه ها کشیده شده است. کیف های کراس بادی به عنوان مورد علاقه شما نشان می دهد. که شما راحت و آرام هستید. شما به ندرت نگران هستید و همیشه حالات مثبتی از خود ساطع می کنید. رفتار خونسرد و آرام شما، حتی تحت فشار، برای اکثر مردم یک شوک است. شما از ضرب المثل “کمتر، بیشتر است” استفاده می کنید. و خود را با چیزهای غیر ضروری، چه مادی و چه احساسی، سنگین نکنید. شما همچنین دوست دارید از قبل برنامه ریزی کنید و ضرب الاجل ها را دنبال کنید. شما همچنین فردی مغرور نیستید و دوست دارید شیک به نظر برسید. کیف کراس بادی معمولا برای کسانی که هر روز بیرون می روند اما ترجیح می دهند سبک سفر کنند بهترین است.

مطالب دیگر :ایده‌هایی برای استفاده از رنگ سال ۲۰۲۴ در لباس

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...