هفت نکته برای درخشندگی کفش هایتان مانند روز اول

هفت نکته برای درخشندگی کفش هایتان مانند روز اول

هفت نکته برای درخشندگی کفش هایتان مانند روز اول : هنگامی که به تازگی کفش جدید خود را خریده اید، نسبت به آنها احساس خوبی دارید و می خواهید برای مدت طولانی مانند روز اول باقی بمانند. صنعتگری که آنها را مشخص می کند به خودی خود تضمین کننده این امر است، اما ارزش دارد چند نکته را در نظر داشته باشید تا آنها را برای مدت طولانی در بهترین شرایط خود نگه دارید.

عمر هر لباسی نه تنها به کیفیت پارچه و ظرافت آن بستگی دارد، بلکه به مراقبتی که از آن می کنیم نیز بستگی دارد. و همین امر در مورد کفش ها نیز صدق می کند . اما باید به روش خاصی از آنها مراقبت شود تا به خوبی حفظ شوند. برای مدت طولانی به این هفت نکته توجه کنید.

از کفشک استفاده کنید

بهترین کاری که می توانید پس از درآوردن کفش های خود انجام دهید این است که یک کفش در آن قرار دهید تا یک بار دیگر شکل اصلی خود را به خود بگیرد: بنابراین چرم علامت گذاری یا چروک نمی شود. سعی کنید مطمئن شوید که کفشک از چوب باشد. برای مثال در یک روز بارانی به جذب عرق پا یا رطوبت جو کمک می کند.

2. یک جفت کفش را هر روز نپوشید.

پوشیدن یک کفش برای روزهای متمادی در حال دویدن، سالم نیست. بهتر است به آنها استراحت دهید. این به کفش ها اجازه می دهد شکل خود را بازیابی کنند و در عین حال از علامت زدن چرم جلوگیری می کند.

3. از بوق کفش استفاده کنید، حتی اگر این کار قدیمی به نظر برسد. در واقع این ابزار کوچک می تواند به شما کمک کند تا ظاهر سالم کفش های خود را بلندتر کنید و به مرور زمان به دلیل فشار دادن پاشنه هر بار که کفش ها را می پوشید، از حالت افتادن آن ها جلوگیری می کند.

کفش خود را تمیز کنید

کفش های خود را زمانی که سزاوار آن هستند تمیز کنید. مهم است که هر بار از مواد تمیز کننده کفش مناسب استفاده شود. ما توصیه می کنیم، و این تقریباً ضروری است، آنها را تمیز کنید، زیرا لکه ها خشک می شوند و بعداً پاک کردن آنها سخت تر است. این مواد حیاتی هستند: کرم حالت دهنده بی رنگ و چرم بابونه، یک برس برای از بین بردن گرد و غبار قبل از تمیز کردن عمیق و سپس یک برس دیگر برای اینکه پس از مالیدن پولیش به آنها، درخشش را در آنها نشان دهد. در نهایت، مانند «بچه کاراته باز»، آنها را با یک حرکت سریع، سخت و سریع بدرخشید.

5. با پولیش زیاد جلو نروید. استفاده از پولیش زیاد فقط لایه هایی روی چرم کفش ایجاد می کند. این کار از تنفس آن جلوگیری می کند و می تواند رنگ اصلی آن را تغییر دهد.

6. قبل از ظاهر شدن لکه از کفش محافظت کنید. همانطور که قبلاً می دانید: از ایجاد لکه جلوگیری کنید زیرا این کار شما را از آزار دیدن آنها نجات می دهد. از اسپری ضد لک استفاده کنید و قبل از اینکه برای اولین بار کفش های جیر خود را بیرون بیاورید، آن ها را واکس بزنید.

7.آنها را در شرایطی که شایسته آن هستند نگه دارید. اگر قرار نیست برای مدتی از آن ها استفاده کنید، توصیه می کنیم قبل از نگهداری، یک لایه نرم کننده چرمی به آن ها بدهید. برای فروش یک جفت جدید، از کیسه‌های نخی که مغازه‌ها با کفش می‌دهند استفاده کنید. عالی است اگر بتوانید هر کفشی را در کیف نخی خودش قرار دهید. اگر به این توصیه توجه کنید، برای مدت طولانی از این کفش ها به سبک یک جنتلمن واقعی لذت خواهید برد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...